Pages


Translate

Monday 5 November 2012

Unni !!! Uhibbukifillah !!!


Assalamualaikum sahabat ! Biar saya kenalkan kepada sahabat semua, siapakah gadis kelahiran Kedah ini ya ! Diberi nama Fatin Aimi. Tarikh lahir 17 / 6 / 1997. Mempunyai 3 orang adik beradik. Tinggal di Gurun , Kedah. Warna kesukaan ungu. Aiskrim kesukaan aiskrim vanilla. Nak tahu tak kenapa saya banyak tahu pasal dia, sebab.. saudari ni kakak angkat saya.. Mula - mula takut juga nak ada kakak angkat, tapi bila ayah dah bagi green light, hihi.. terima sajalah. Tapi yang sedihnya.. 2010 saja dia dekat SAMTTAR, 2012 dia pindah kedah balik.. huhu.. Walaupun sekejap kami bersama.. tapi banyak pengalaman yang sudah kami coret. Tapi kebanyakannya malu - malu.. hihi.. Untunglah saudari ni. Dah lepas PMR. Trial dia dapat 5A, jadi.. doakan saudari ni dapat 9A tau ! tahun 2013, saya pula !                  Semoga Allah permudahkan jihad belajar saya ni.. 
                                                                 Amin..




                                       *Unni beerti kakak.. in korea language 

No comments:

Post a Comment