Pages


Translate

Monday 5 November 2012

Bogoshiposo !!!

Assalamualaikum sahabat - sahabat ! Saya nak kenalkan Sahabat Suka Duka (SSD) saya semasa sekolah rendah ! Kita mula dari kanan ok ! Kanan tu saya , diikuti oleh saudari Aini Zafirah, sebelahnya pula, saudari Irfa Zaris Najiha dan yang terakhir sekali, saudari Fazaitul Ajwa. Banyak kisah pahit dan manis kami cipta bersama. Hanya kami saja yang mengetahui sepahit mana dan semanis mana pengalaman sewaktu bersama. Tulis post yang ni tiba - tiba rasa sebak. Tak tahulah kenapa. Mungkin rindu sangat kot dengan diaorang.. Mana tidaknya, mereka semua sambung belajar ni SAM Unwanus Saadah, Kanchong Darat. Saya pula SAMT Tengku Ampuan Rahimah, Sungai Manggis. Pada awalnya, saya dah dapat tawaran dua - dua buah sekolah ni.. tapi.. ibu bapa saya terlalu mengharapkan yang saya memilih SAMTTAR.. kerana disitu ada asrama. Ianya dapat meringankan beban ibu bapa saya yang hendak menghantar saya ke sekolah yang sejauh 15 km itu.. memang ramai kata tak jauh sangat, tapi.. ibu bapa saya bekerja sebagai seorang guru.. agak susah hendak meninggalkan sekolah.. kerana waktu habis sekolah mungkin berbeza.. hurm.. Saya rindu sangat - sangat dekat sahabat - sahabat saya yang diatas. hurm.. Semoga mereka semua tidak akan melupakan saya hingga ke Jannah.
Amin Ya Rabbal A'lamin..





*Bogoshiposo beerti rindu.. in korea language.

No comments:

Post a Comment