Pages


Translate

Monday 5 November 2012

Siapa tu ??

Assalamualaikum blog.. Hari ni.. tak nak cerita panjang sangat.. cuma.. saya rasa happy sangat sebab dah lepas PAT.. selepas ni.. PMR pula memanggil.. huh ~ Kak Aimi dah lepas PMR. Untunglah ~ Sekarang ni dia asyik online jer. Almaklumlah.. tinggal tunggu result keluar.. Hah ! lupa nak cerita, tahun ni saya dapat kawan baik.. eh, bukan kawan baik jer.. tapi kawan sejati. Dia ada bila saya susah mahupun senang. Nama dia ialah Yuhanis Sofia.. Alhamdulillah.. Ukhwah yang terbina diantara kami InsyaAllah, akan kami jaga sebaik baiknya hingga bertemu semula di Jannah Mu.. Syukran Ya Allah. Ini lah muka muka kami sewaktu Jamuan Asrama 2012.
Macam - macam gaya ada. Tapi, gambar ni juga yang paling menambat hati. Hihi..
Kanan (saya ) Kiri ( Yuhanis )
Sahabat - sahabat semua.. tolong doakan persahabatan kami yer ! 
Kanan (saya ) Kiri ( Yuhanis )
Sahabat - sahabat semua.. tolong doakan persahabatan kami yer ! 
 Uhibbukifillah !

No comments:

Post a Comment